לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

איך אפשר להסיר קעקוע - אני בן 14 ואני רוצה להתחזק


השאלה:
שלום הרב אני בן 14 ועשיתי קעקוע אני רוצה להתחיל להתחזק ואני מרגיש שאני צבוע שיש לי קעקוע ואני מתפלל ומניח תפילין אז רציתי לשאול אם אני יכול לעשות על זה תשובה?

תשובה מאת - הרב רביד נגר
אחי היקר, אני ממש מבין את ההרגשה הלא נעימה שיש לך , אבל אני מאמין באמונה שלימה שאם התחרטת על זה בלב שלם , ה' יתברך ימחל לך , חז"ל גילו לנו שעד שאדם לא הגיע לגיל 20 הוא לא ממש בר דעת ולכן לפעמים הוא עלול לעשות טעויות. אם היית עושה את הקעקוע אחרי גיל 20 זה היה הרבה יותר חמור לדעתי , כי אז כבר היית בר דעת , נכון לעכשיו אני בטוח שה' מאוד אוהב אותך ומחכה שתחזור בתשובה
בכל מקרה אני מצרף לך שאלה ותשובה נפלאה שתעזור לך בנושא:


אני רוצה להסיר את הקעקוע שיש לי
שאלה:
לצוות האתר שלום וברכה שאו ברכה במעשי ידיכם, זכות הרבים עומדת כסלע איתן כל המזכה את הרבים עוזרים לו מן השמיים בכל דבר ודבר, הזוהר הקדוש אומר שאילו יהודי היה יודע מה זה להחזיר אדם אחד בתשובה היה רודף אחרי אנשים כמו אחר החיים שלו. בעוונותיי הרבים בעבר השכוח שלי עשיתי דבר שמזעזע היום את נשמתי, קעקוע,ה' ישמור ויסלח וראיתי באחת התגובות באתר שיש אדם שה' יתן לו כפי מעשיו שמסיר קעקועים, אני מוכן למסור את נשמתי בשביל שהדבר הזה ייעלם לי מהגוף! אני רוצה ילדים טהורים ומשפחה קדושה, אני רוצה לשמש דוגמא אישית ולא להתבייש לעמוד ליד הילדים שלי עם החטא האיום והנורא הזה, תוכלו לעזור לי

תשובה:
אחי היקר, קראתי את הפנייה שלך ואשמח מאוד לעזור לך בזה. אני מצרף לך טלפונים של אנשים שעוסקים בהסרת קעקועים לשם שמים, מישהו שרכש מכונה כי הוא שמע שאנשים מסירים קעקועים בצורה מזוויעה, באמצעות מגהץ או חיתוך העור, הוא הזדעזע מזה והחליט לפתוח מכון להסרת קעקועים.
גברים שמעוניינים לברר לגבי מחירי גמ"ח : 0527500006
בנות שמעוניינות : 0528538695
מספר הטלפון במכון: 035036144
אם לא תסתדר תחזור אלי , בשורות טובות אחי היקר.