לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

כיבוד הורים ?! ההורים שלי פוגעים בי

השאלה:
החופש הזה נורא עבדתי על עצמי ואני יכולה להגיד שנלחמתי בשיניים כדי לא ליפול ואני בנתיים מבחינת צניעות החופש לא נפלתי כמו חופש שעבר ולא הלכתי לחוף מעורב שזה נורא קשה! עוד דבר קשה יש לי שההורים שלי נורא מזלזלים בי מדברים אלי לא יפה מקללים ישר פוגעים בי מול כולם דואגים ממש להפחית מערכי, אני מנסה לעבוד על כיבוד הורים וקשה לי נורא אני מאד פגועה מהם וכשאמרתי להם שאני פגועה הם צחקו עלי ואני ממש עצובה בגלל זה מה לעשות?

תשובה מאת - הרב רביד נגר
אחותי היקרה, כיבוד הורים זה דבר חשוב , זה ממש לא יפה שההורים שלך מתנהגים אליך בצורה כזו מבזה ומשפילה , זה לא מכובד וזה לא ראוי , לצערי הרב אין לך הרבה מה לעשות , אם תתחצפי ותעני להם , הנזק רק ילך ויגדל וזה גם לא ראוי , לכן אני מציע שתנסי לקחת אותם לשיחה אישית (אפילו אחד מהם) ולפתוח את הנושא בצורה ברורה וגלויה , תשתדלי רק למצוא עיתוי טוב שבו הם רגועים ונינוחים יחסית זה הכל
טוב בואי נסכם מה אפשר לעשות כרגע...

א) להמשיך לבוא לשיעורים ולקבל כוחות , לא לנסות להתמודד לבד.
ב) לחפש חברה טובה או חברות טובות שתתחזקי איתם.
ג) להשתדל להימנע מכניסה לוויכוחים עם ההורים , להבליג גם אם קשה.
ד) תשבי עם אבא או אמא (מי שמבין אותך יותר) ותדברי על הנושא הזה בגלוי.
ה) כל הכבוד לך שאת לא הולכת לחוף מעורב , אני ממש מעריך את זה , אשריך.

לסיכום: אין לי ספק שאת נערה מקסימה ונפלאה , כל מה שאת צריכה כדי לא ליפול זה למצוא מסגרת טובה או חברה טובה שתבוא איתך לשיעורים , אל תהיי לבד זה הכל! כיבוד הורים בלחיצה עלי: