לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

אני רוצה להגיע לשיעור שלך בראשו , אני גרה בבת ים!

השאלה:
הרב תודה רבה לך על הכל!! אני כל היום גולשת באתר שלך ומיתחזקת.. הצלת אותי מהנסיונות הקשים שיש בחופש תודה.. אני גרה בבת ים ואני רוצה לבוא בעזרת ה׳ ביום ראשון לשיעור שלך בראשלצ.. הרב יכול לתת לי פרטים איפה בדיוק בראשון זה נמצא? אם זה במערב ראשון תודה :)
 
תשובה מאת - הרב רביד נגר
אחותי היקרה, אני שמח לשמוע שאת מעוניינת להגיע לשיעור בראשל"צ כבר היו כמה בנות שהגיעו במיוחד מבת ים וממש נהנו , יש גם נערים שמגיעים מרחובות לרשל"צ
בכל מקרה השיעור מתקיים ברחוב בן סרוק 1 , אחרי קניון הבאר אם את מכירה , השיעור מתחיל בשעה 21:00 לפעמים ב-21:15 והוא ממשיך אל תוך הלילה , אם את מגיעה בתחבורה הציבורית , עד כמה שידוע לי אין בעיה של תחבורה ציבורית בלילה בראשון , אבל כדאי לברר את זה היטב לפני שיוצאים מהבית , אם תרצי נדאג לך לטרמפ עד התחנה המרכזית בסוף השיעור , אם את מגיעה ברכב פרטי תגיעי לקניון הבאר זה ממש צמוד. המון הצלחה וברוכה הבאה.