לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

תודה לך! סוף סוף הבנתי מה זה נקרא לנצל את החופש

השאלה:
הרב רביד, אני חייבת לך תודה ענקית, בזכותך הצלחתי ברוך ה' להתחזק, במיוחד בחופש הזה, הוא כל כך שונה משאר החופשים, בדרך כלל אני "אוגרת" כוחות לשנה החדשה ומכייפת לי כל החופש, אבל החופש הזה בזכות ההתמדה של שיעורי תורה שלך, אני מוצאת את עצמי עושה חשבון נפש, והספקתי לקבל על עצמי קבלות, בכלל לא יצאתי לים, רק פעמיים וזה היה לפני החופש, בזכותך סגרתי את הפייסבוק, אני מרגישה שבאמת קבלתי כוחות מחודשים, ועוד אני עולה לי"א עם כל הלחץ של הבגרויות, אני חושבת שהפעם באמת הבנתי מה זה נקרא לנצל את החופש, דווקא החופש הזה חיזק אותי, לא כמו כל שאר הפעמים. תודה לך הרב רביד, בעזרת ה' שאתה ואשתך תזכו לחיים טובים ומאושרים וכשם שאתה גומל חסדים לאנשים לא משנה מי הם, כך ה' יגמול איתך וימלא כל משאלות לבך לטובה.

תשובה מאת - הרב רביד נגר
וואי איזה הודעה מרגשת , היה פשוט כיף לקרוא אותה , שה' יברך אותך ואת כל בני הנוער שמגיעים בקביעות לשיעורים , אתם לא יודעים איזה נחת אתם עושים לי ואם אני שמח בכם אין לי ספק שה' יתברך שמח בכם , ת'כלס אם תחשבו על זה , אתם עוזרים לעצמכם , אתם מתחזקים ומשנים את דפוסי ההתנהגות שלכם כדי להקים בתים כשרים ונאמנים בישראל , במקום לבזבז את האהבה שלכם בחוץ ! זו זכות שלכם