לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

אמרו לאחותי לעשות הפסקת היריון - להפסיק או לא?

השאלה:
תוכן השאלה שלום כבוד הרב אחותי בהריון היא בת ארבעים זה הילד השמיני שתלד בע"ה היא עשתה בדיקה לשבוע ה-12 ואמרו לה שמשהו לא טוב בעובר היא צריכה לעשות הפסקת הריון הם טוענים בגלל שהיא בת ארבעים הם אמרו לה שתעשה בדיקת מי שפיר ואם זה יסתדר אז אפשר להמשיך את ההריון היא מאוד פוחדת לא יודעת מה לעשות בוכה עצובה מרגישה שיש לה מועקה הרב איך אפשר לעזור לה? קוראים לה ניצה בת מזל היא אישה דתיה מה היא צריכה לעשות כדי שתרגע תודה לכבוד הרב


תשובה מאת - הרב רביד נגר
הדתיים כבר מזמן הבינו שאסור להתייעץ יותר מדיי עם רופאים , כמעט כל אשה שניה שמגיעה לרופאים הם מוצאים לה משהו , לכן החרדים לא מתקרבים לרופאים עד חודש חמישי , למעט בדיקות מסויימות שהרב מתיר ובמקרים מיוחדים , תגידי לאחותך שלא תעשה שום דבר בלי להתייעץ עם דעת תורה , אשתי תשמח לכוון אותה ולהדריך אותה , שלא תיכנס ללחץ , ל-7 חברים שלי אמרו שאמור להיוולד להם ילד עם מום וברוך ה' לכולם נולדו ילדים נפלאים ומקסימים , , , גם לאחות של תלמיד שלי אמרו שהילדה שלה תהיה עם מום וברוך ה' ברכנו אותה ונולדה לה ילדה נפלאה מקסימה וחכמה , תפסיקו להאמין לרופאים , הרופאים לא מעודדים ילודה וזה דבר ידוע ! ! !

אם אין דימום מיוחד או כאבים מיוחדים , בשום פנים ואופן לא ללכת לבדיקות זה סתם גורם לאי-נעימות , אני מכיר כמה בנות שהרופאים אמרו להם להפסיק את ההיריון, הם לא שמעו לרופאים והיום ברוך ה' יש להם ילדים כשרים וטהורים , צריך להפסיק לרופאים את הרישיון לא להפסיק לבנות ישראל את ההיריון בושה וכלימה ! עם כל הכבוד לרופאים ואני חושב שבאמת יש רופאים שהם פשוט מלאכים משמים ! בכל מה שנוגע להיריונות אל תמהרו לעשות בדיקות , זה יכול להוציא אתכם מדעתכם ולהכניס בכם סתם עצב ודכדוך.

לסיכום: תגיד לאחותך שתיצור קשר מיידי עם אשתי ואשתי תשמח לעזור לה בזה , שלא תפסיק שום היריון ! בשום פנים ואופן , אנחנו נתפלל ואנחנו נוכיח לכל המשפחה הנפלאה שלך שהילד יצא בריא ושלם בלי שום מום ובלי שום נזקים בע"ה. לא להפסיק שום היריון בלי היתר של רב ולא לעשות שום צעד בלי לשאול רב , מי שמתבטל לדעת הרב זוכה לבריאות וללידות קלות בע"ה אל חשש , אשתי תעזור לך בזה אני מבטיח!