לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

הצלחתי להיפרד מחבר שלי! אני רוצה רק בן תורה.

השאלה:
רביד שלום , היה לי חבר , הוא רצה שניפגש הכרנו בפייס התאהבתי בו והוא בי היינו בקשר 3 חוד' דיברנו פעמיים בשבוע הוא רצה שניפגש אני לא רציתי הוא התחיל לנסות לבלבל אותי ולסנוור אותי עם מילים יפות ואני אמרתי לו שאני רוצה בן תורה לא חפיפניק נפרדתי ממנו לפני 3 חוד' ואמרתי לעצמי שאני לא מוותרת על בן התורה שלי אני לא רוצה סתם בחור לייט דתילוני אני רוצה בן תורה כבוד הרב רביד אתה חושב שפעלתי נכון עכשיו אני לא מצטערת שזרקתי אותו

תשובה מאת - הרב רביד נגר
א) זה לא נחמד לומר: "זרקתי אותו" נסי להרגיל את עצמך לדבר בלשון נקייה.
ב) כל זמן שיש לך פייסבוק , קשה לי להאמין שתמצאי שם בן תורה אמיתי.
ג) אני שמח שאת מספיק חכמה כבר בגיל הזה ואת יודעת לבחור בטוב.
ד) אני מציע שתחפשי שיעור באיזור המגורים שלך ותלכי לשם קבוע.
ה) לחיפוש שיעור באיזור מגורייך לחצי כאן: "
שיעור קרוב לבית".

לסיכום: אני ממש מעריך את ההשתדלות שעשית ואת האומץ שהיה לך להיפרד מהבחור, אבל אני כמעט בטוח שאם לא תעבדי על עצמך ותסגרי את הפייסבוק המטונף הזה , ספק אם תצליחי להחזיק מעמד בלי לבזבז זמן ולבוא לידי ניסיונות ח"ו.