לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

טרמפ ללא אישור מההורים...

השאלה:שלום לרב, קודם כל רציתי להגיד לך שאני משתדלת שלא להפסיד את השידורים החיים. הרב, הלכתי לבת-דודה שלי והיא גרה בישוב דתי וכשהיא הולכת למקום כלשהו היא הולכת לטרמפיאדה ביישוב ואני ההורים שלי לא כ"כ מסכימים לי והשבוע הלכתי עם בת-דודתי וחברה שלה לסרט ולא היה מי שיקח אותנו ונסענו בטרמפ ואמרתי לה שאסור לי ובכל זאת עלינו. מה עלי לעשות? ואיך אוכל לספר זאת להוריי בלי שהם יכעסו עלי? באיזו דרך? תודה וחודש טוב.

תשובה מאת - הרב רביד נגר
א) אני לא חושב ששייך לספר על זה להורים - זה סתם יכאיב להם.
ב) תקבלי על עצמך לא להעיז לעלות יותר לטרמפים , רחמנא ליצלן.
ג) אל תלמדי מבנות שעושות את העבירה הזאת , זו עבירה חמורה וחוסר צניעות.
ד) שמענו על מקרים רבים של נערות שנפגעו כתוצאה מעלייה לטרמפ , זו סכנת נפשות.
ה) לצערנו הרב יש הרבה בנות שמרשות לעצמן לתפוס טרמפים וזה ממש לא ראוי!
ו) כל הכבוד לך שאת מקפידה לראות את השידורים החיים , יש לך שכר גדול.