לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

יש לי הרבה ניסיונות ! קשה להתחזק אבל אני רוצה...

השאלה:
כבוד הרב, מאוד הייתי רוצה להיות חלק מבנות המדרשה של הרב!! אבל מה אעשה שאני גרה רחוק?? אפילו לשיעורים של הרב בימי ראשון ושלישי אין לי אפשרות להגיע... מאוד מאוד הייתי רוצה!! ולא רק מהעיניין של ההתחזקות אלא גם שאני לא רוצה להתחזק דרך המסך כי זה שונה מאוד! יש לי מניעות הרבה הרבה! או שזה כרוך בתשלום ונסיעות או שזה מאוחר בלילה באיזשהו מקום שאינלי ממנו חזרה אח"כ. כמה אני רוצה לשמועעעע דברי אלוקים חיים!!!!

תשובה מאת - הרב רביד נגר
בדיוק כמו שלראות סרט יש לנו חשק ואין לנו שום מניעות , כך לראות הרצאה צריך להיות לנו חשק , אם אין לנו חשק לשמוע דברי תורה , צריך לעשות חשבון נפש ! צריך לברר מה עוצר אותנו ? מה סותם את הצינור ?
את יודעת מה עוצר לך את ההתלהבות?
הסרטים , השטויות , התאוות , חוסר הצניעות , החברים ,הידידים , הנגיעות , התלבושות , התסרוקות , הסמים , העישון , הריקודים המעורבים , הפלרטוטים ברשת , הצאטים , העבירות הקטנות שאנחנו חושבים שלא ממש משנות משהו , מסתבר שהם המסוכנות ביותר ! הלכלוכים הקטנים , העיתונים השונים , הטמבלוויזיה , הטמבלנובלות , התוכניות ההרסניות , ההסתה ההמונית נגדנו , הבזיונות שהציבור החרדי סופג ואנחנו משלמים כדי להמשיך לאפשר להם לשדר לנו גלים שליליים למוח ! מי שרוצה להרוס את עצמו שימשיך לראות טמבלוויזיה ולגלוש באתרים שמנוהלים ע"י שמאלנים קיצוניים , מי שלא חי כשר חי טמא! בהצלחה.

לסיכום: אני מבין את הרצון הטוב שלך , אבל את לא מספיק רצינית , מה זה יש לי הרבה מניעות? תתמודדי , תתגברי , תמסרי נפש , תשתדלי יותר , תתאמצי יותר כי אין לי ספק שאת מוצלחת , חכמה , נבונה ומקסימה , בהצלחה!