לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

אני הולכת לשיעורים של הרב דניאל זר ואני רוצה לבוא גם לשיעור שלך!

השאלה:
כבוד הרב המדהים שלום!!! הרב, אני גרה באור יהודה והולכת ברוך ה' לשיעורי תורה של הרב רפאל זר שליט"א. אבל יש בי רצון מאוד חזק להגיע גם לשיעורים שלך לפחות פעם אחת, אני משתדלת לראות את השידור החי ועוד הרצאות באתר אבל זה ממש לא כמו להיות בשיעור, ולכן אני צריכה את העזרה שלך: אתה יכול בבקשה להדריך אותי ולהסביר לי איך להגיע מאור יהודה לשיעור בראשון או רחובות? אני מודה לך מאוד כבוד הרב, תודה על הכל!!

תשובה מאת - הרב רביד נגר
אם את באמת רוצה להתרגש , תבואי לשיעור ביום שלישי הקרוב, השיעור המרכזי מתקיים ברחוב דרך יבנה 32 בשעה 20:30 ומסתיים בשעה 22:00 יש תחבורה ציבורית ויש רכבת באיזור , צריך רק לברר את הזמנים ואת השעות , אם את ניידת , את יכולה להגיע עם רכב ואם יש לך ג'יפיאס , תכתבי דרך יבנה 32 , ההרצאות מתקיימות בבית כנסת -"אהבה ואחווה" כולם מוזמנים , הכניסה ללא תשלום וההרצאה מועברת לשם שמים בלבד. ביציאה מהשיעור מחולק חומר נפלא לזיכוי הרבים ללא תשלום , כל מי שרוצה יכול לקבל , סידור , ספר תהילים מהודר , ברכת המזון , הפרשת חלה , דיסקים מחזקים ומרתקים ועוד,,, כל שיעור משהו אחר. בהצלחה.