לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

נכשלתי עם גבר - מה התיקון שלי?

השאלה:
כבוד הרב רביד, בעברי, לצערי הרב מאוד, הייתי עם גבר ונכשלנו בעבירות חמורות. לא היה לי מושג שזה אסור בכלל! ככה זה חילונים, אין גבולות מה אסור ומה מותר! כיום, שה' זיכה אותי לחזור בתשובה אני מבינה כמה חמור המעשה ויש לי המון צער בדבר. אני רוצה לתקן ושה' יסלח לי, מה אני יכולה לעשות על מנת לתקן? מה התיקון לאישה שהייתה עם גבר באיסור?

תשובה מאת - הרב רביד נגר
אם את נשואה , את אסורה ואת חייבת להתגרש , אם את רווקה , תקבלי על עצמך.

א) לא לחזור על החטא הנורא.
ב) ללכת לשיעורים פעם בשבוע לפחות , קבוע (כדי ללמוד יהדות)
ג) להתרחק מהבחור ולהתפלל לה' שיתן לך חשק ללמוד תורה.
ד) התיקון לאשה שהייתה עם גבר באיסור , הוא להפסיק להיות עם גברים באיסור.

אני מברך אותך שתזכי להציל את נפשך הטהורה ומי יתן ותזכי לעלות למדרשייה ולהקים בית נאמן וכשר בישראל , במקום לבזבז זמן על טלוויזיה, פייסבוק וטומאה