לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

לפעמים אני נופלת בשמירת נגיעה

השאלה:
שלום הרב! קודם כול תודה על כול ההרצאות (חדשה באתר) אתה באמת מחזק אותי, ברוך ה' אני הולכת בצניעות עוד מעט כבר שנה וגם שומרת נגיעה ופה לפעמים אני נופלת אבל לא בכונה אני מהעדה האתיופית ואצלם הכבוד לפני הכול ויש את המבוגרים שמכבוד לוחצים יד ואומרים שלום ואני מרגישה שזה קצת מכשיל אפילו שמבוגרים, אז אני כמה שיותר בבית במיוחד בחופש כדי לא לחזור לעבר שלי שהוא לא טוב ואני מתחרטת מעומק הלב ,מה אתה מציע?

תשובה מאת - הרב רביד נגר
עם כל הכבוד לבני העדה הנפלאים , היום כבר ברור לכולם שיש דבר כזה שנקרא: "שמירת נגיעה" , יש הרבה בני עדה שפשוט מסבירים למשפחה שזו הלכה , אם ההורים או המשפחה המורחבת לא מבינה , בהתחלה אולי זה קצת לא נעים אבל מהר מאוד מתרגלים לזה ומבינים את זה , תשתדלי רק לעשות את זה בשקט ובחכמה ולא בהתרסה ובקיצוניות , תהיי חכמה , את מכירה את המשפחה שלך יותר טוב ממני.