לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

חופש מהדת ומשטיפות המוח ! ! ! ! !

השאלה:
שלום הרב , פונים אלי מהאתר "חופש מהדת" .. ומציקים לי , דרל אגב הם יודעים את שמי יכול להיות שהם בשיתוף עם הוריי? או מישהי מהחברות .. כי לכל החברות מאוד הפריע שחזרתי בתשובה והם אמרו לי אנחנו נוציא אותך מזה .. האתר מנסה לשכנע שאין בורא לעולם , ושהכל זה שטיפות מוח , ואני די בהרהורים עם עצמי , למרות שאני רוצה לחזור בתשובה שלמה וזה די מבלבל , מה עושים ?!

תשובה מאת - הרב רביד נגר
אם זו לא הייתה אמת , חברות שלך לא היו מתעצבנות ! אם הם מתעצבנות סימן שיש בזה אמת והם פשוט מקנאות בך...

אספר לך בדיחה , מישהו פעם צרח ואמר: "אין א-לוהיםםםם , אין א-לוהייםםם איןןןןןן"
שאלו אותו: תגיד אחי על מי אתה צועק? אם אין א-לוהים אז למה אתה צורח ומתעצבן?
אם אין ה' , תירגע ותמשיך בדרכך , אם יש ה' ואתה צועק אליו , סימן שבתוך תוכך אתה מאמין בו , אז תני לכל החברות שלך להשתגע ולהתעצבן , זה רק מוכיח עד כמה האמת נכונה ואמיתית !

להבדיל אלף אלפי הבדלות גם הגויים שונאים אותנו ואומרים שאין לנו זכות קיום , למה? כי הם מקנאים בנו , אם האמת לא הייתה איתנו , אז הם לא היו מתרגשים מאיתנו הרי אנחנו בסך פחות מאחוז מכלל האוכלוסייה העולמית , אז מה כל כך מפריע להם שאחוז אחד עושה קצת רעש? את יודעת מה מפריע להם? הקנאה ! הם מקנאים בנו , כי גם הם מאמינים בתורה שלנו והם יודעים שה' אוהב אותנו זה הכל !

גם אותם כופרים , סתם מתעצבנים , מה מפריע להם? אם הם מאמינים שאין א-לוהים שיטוסו לחו"ל יעשו מליונים ויגורו בניו-יורק , למה הם לא עושים את זה? נו... באמת,,, את חושבת שהארץ שלנו יפה יותר חיצונית? הרי שם יש מפלים , נופים ירוקים , הרים וסלעים , בתי קפה ומועדונים , מה הם צריכים את ארץ הקודש , שיעופו מכאן , חח אז למה בכל זאת הם כאן את יודעת? כי הם יודעים שארץ ישראל מיוחדת בקדושה שלה, הנשמה שלהם יודעת הם לא ממש מבינים למה אבל הנשמה שלהם לא נותנת להם לצאת , גם להם יש ברית מילה , גם הם חוגגים בר מצווה וגם הם אוכלים מצות בפסח ואם לא , אז אין להם מה לחפש פה , שיפסיקו להטריד אותך ויטוסו לגרמניה חחח חח

את יודעת מי מתבלבל? רק מי שמתנהג כמו גוי ואין לו שום קשר ליהדות , אבל יהודי טהור לא מתבלבל , מי שבלבו פועם לב יהודי לא יכול להתבלבל , מי שחוגג פסח , שבועות וסוכות לא יתבלבל לעולם כי ההוכחות לאמונה שלנו מצויות בחיי היומיום שלנו בברית המילה שלנו , בחגים שלנו , בבית הכנסת , ביום כיפור , בצומות ובכותל המערבי , צדיקה , יש דברים שאי אפשר לזייף הם פשוט קיימים !

בשואה רצו למחוק אותנו ולא הצליחו , אז את באמת חושבת שאתר עלוב שיש בו בקושי 30 גולשים בחודש יצליח לשנות משהו חח נו.. באמת.. מצחיק אותי בכלל שזה מבלבל אותך , אני מאוד מקווה שאת חוגגת את החגים של עם ישראל ואת מבינה מה את חוגגת ולא מכריחים אותך לאכול סתם מצות בלי להסביר לך שיצאנו ממצרים וכו'..

בכל מקרה הדבר היחיד שמפריע לאנשים זה שמישהו אומר להם מה לעשות , מרוב שיש לאנשים גאווה כל כך גדולה , קשה להם להישמע לאחרים , לכן קשה להם לקיים מצוות, קשה להם לתת מעצמם לאחרים ולא-לוהים , אבל אני לא רוצה לקטרג על עם ישראל , אני רק יכול לומר גם בלי קשר לדת שמי שלא יודע לתת מעצמו לא כיף לחיות איתו !

בצבא המושג הזה נקרא: "לא יודע לקבל מרות" = חייל שלא מסוגל שאומרים לו מה לעשות , אפילו הצבא לא סובל אותו , אז בנוגע לכל האנשים שמחפשים חופש מדת , במילים אחרות הם רוצים "חופש ממחוייבות" ! הדת היא לא הנושא כאן , הקטע כאן הוא הגאווה , זה הכל . . . אנשים לא אוהבים שאומרים להם מה לעשות , בד"כ מדובר באנשים קרים , מתנשאים שלא זקוקים לאף אחד וחושבים שהם שולטים במצבם הם בד"כ מתעוררים רק כשיש להם בעיה רפואית או שהם זקוקים לעזרה מא-לוהים. כמעט ולא תמצאי ספרדים כאלה , ספרדים הם אנשים חמים ואוהבים שנולדו עם אמונה תמימה , הקרירות והחופשיות מצויה יותר אצל אחינו האשכנזים , שם ! או שאתה צדיק יסוד עולם , או שאתה כופר משתמד רחמנא ליצלן , שני צדדים למטבע ! עץ או פאלי...
ואני אסיים במליצה...עץ = האנשים שמאמינים באמונה שלימה שנאמר: "עץ חיים היא למחזיקים בה".
פאלי - אל תקרי פאלי אלא בא-לי - אנשים שאוהבים לעשות מה שבא להם חחח

אמרו חז"ל אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה , אם תידבקי לאנשים קרים ומתנשאים , שכופרים בה' ובתורת ישראל ואוכלים לחם בפסח כדי להכחיש את הדת וההסטוריה שלנו , זה בדיוק כמו שתידבקי לאנשים שמכחישים את השואה ! מה ההבדל? מי שאומר שלא הייתה שואה כופר בהיסטוריה ומי שאומר שלא היה מעמד הר סיני ולא קיבלנו תורה כופר בהיסטוריה , עם עובדות אי אפשר להתווכח ! אפילו הגויים מאמינים בהיסטוריה של עם ישראל , יהודים שלא מאמינים כנראה שאינם יהודים או שמא הם ערב רב שיצא ממצרים ונדבק בנו לצערנו , אבל בקרוב יאבדו כל האוייבים אל חשש , תישארי חזקה ואל תתני לטיפשים מטופשים לבלבל אותך ולבנות לך רשת אינטלקטואלית עם כל התירוצים האפשריים בעולם כדי לגדול בצורה אגואיסטית חסרת שחר וכבוד לה' לדת ולמסורת , בושה וכלימה ! אין מילים אחרות , שה' ירחם עליהם וישלח אותם לגור בחו"ל וישאיר בארץ רק יהודים שראויים להיות בארץ הקודש , לא סתם קוראים לארץ : "ארץ ישראל" ! כי גרים בה בני ישראל , הבנים של יעקב אבינו שנקרא שמו ישראל , יעקב שעליו נאמר: "איש תם יושב אוהלים" שהיה כל הזמן יושב ולומד תורה ולא מנסה להתחמק מהדת , יעקב אבינו לא חיפש חופש הוא חיפש אמת !
לכן עליו נאמר: "תתן אמת ליעקב".

אל תתרגשו מכל הבנות שמסתובבות ברחוב ערומות ומהבנים שמסתפרים כמו גויים וכל היום מתבטלים ומקשקשים , הם לא אשמים , הם תינוקות שנשבו , פשוט תתרחקו מהם ותתפללו עליהם שיזכו לקבל קצת שכל ולא ימשיכו לחיות בפאסיביות מזעזעת.