לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

החלטתי שאני עולה למדרשה ברוך השם

השאלה:
אחרי התלבטויות רבות והתיעצויות עם רבנים וכ'ו החלטתי בעזרת ה' לעזוב את הלימודים ולעלות למדרשה , אני רוצה מאוד ללכת למדרשה באשקלון ואם הדבר ממש לא יהיה אפשרי אני אשקול ללכת למדרשה בירושלים ...האם אתה מכיר מדרשה שהמחיר בה יחסית נוח? אין לי כסף ללכת למדרשה אבל אני רוצה לא לוותר ולמרות שאני לא מוצאת עבודה לא לוותר ולהמשיך לחפש ...
 
תשובה מאת - הרב רביד נגר
האמת אנחנו בד"כ ממליצים לבנות לסיים 12 שנות לימוד, אבל אם התייעצת עם רבנים ומדובר במקרה מיוחד, אזי אשריך ואשרי חלקך שזכית לעלות למדרשייה, בנוגע למדרשיות, את מוזמנת להתייעץ עם אשתי היקרה, היא תעזור לך בכל מה שקשור למימון, לבחירה ובכלל כל מה שתרצי לדעת בנושא. המון הצלחה, שלחתי לך את מספר הפלאפון של אשתי בצור קשר למספר המייל שהשארת באתר בהצלחה.