לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

סיפור חיים או מדרשייה מה עדיף?

השאלה:
הרב רביד, אף פעם לא שמעתי את הסיפור חיים שלך, ועד שיש לי הזדמנות ביום חמישי שידור חי, ואני כבר כל כך רוצה, אבל מצד שני , ביום חמישי אשתך עושה מדרשה , ואני כל כך רוצה כבר לבוא לשיעור שלה כי שמעתי אותה רק פעם אחת, אוף תמיד חייב להיות שני דברים מעניינים ביום אחד חחח, ומה אני אחכה עד חודש אדר? :S
תשובה מאת - הרב רביד נגר
הרבה יותר חשוב שתגיעי למדרשייה , את הסיפור האישי תשמרי לחודש אדר , אני גם ככה לא בטוח שנצליח לשדר שידור חי ככה ש... אם לא תבואי למדרשייה את עשויה להפסיד משני הצדדים לא חבל? חוץ מזה כל שבוע אשתי רושמת לי את כל השמות של הבנות שמגיעות ואני מברך , היום הייתי בציון של סידנא בבא סאלי וברכתי את הבנות על הציון שיזכו לבנות בתים כשרים בישראל , שווה לבוא בקיצור.