לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

גויה ויהודי - אני רוצה להתחיל תהליכי גיור.

השאלה
אם אני גויה ויש לי חבר יהודי ואני מתכוונת להתחיל תהליכי גיור אני יכולה להיות איתו?

תשובה מאת - הרב רביד נגר
בשום פנים ואופן לא! רק אחרי שתעברי את הגיור יהיה שייך לדבר על זה בכלל, ברגע שתהיי איתו בקשר לפני הגיור, את סתם מכניסה את עצמך לסכנה ואת סתם מעמידה אותו בניסיון וזה לא משנה אם הוא יהודי דתי , או חילוני, חוץ מזה אני מניח שאתם גם לא שומרים נגיעה, זה יכול להפריע לשניכם מאוד וזה יכול לעכב לך את תהליך הגיור חבל. אם באמת חשוב לך להקים בית נאמן בישראל, תעברי את הגיור כהלכה ואח"כ בע"ה תקימי בית כשר ונאמן בישראל , אני רק מקווה שהבחור שאת יוצאת איתו יהיה מוכן לעזור לך לשמור על ההלכות , הלכות כשרות , ייחוד , צניעות וטהרה וכיוצב'
אם הוא חפיפניק בעצמו ותתגיירי ולא תשמרי על ההלכות , ספק אם הגיור שלך יתפוס
לכן חשוב שתחיי עם בחור דתי ירא שמים בתכלית ולא שחקן צבוע שעושה טובה לעצמו שהוא בכלל מניח תפילין , קחי בחשבון שגיור זה לא משחק ילדים , לא הולכים לחתום על נייר והופכים להיות יהודים , זה הרבה יותר רציני ומשמעותי, בהצלחה.