לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

אחים שלי ממש אוהבים לשמוע אותך הרב רביד.

השאלה
פשוט להתמוגג מאושר כמה שאוהבים אותך בלי עין הרע וגם אנחנו נמשיך בעזרת ה׳ תודה על השיעורים בראשון לציון! אחים שלי הקטנים אוהבים לשמוע אותך שר נוסה והם נקרעים מכל השיעור חחח שהרב עושה את זה בצורה כזו מצחיקה! תודה רבה!! רציתילשאול על מה יהיה השיעור היום בע"ה?
 
תשובה מאת - הרב רביד נגר
אני שמח לשמוע שאחים שלך הקטנים לומדים תורה דרך המחשב ורואים את השיעורים והשידורים , היום (ראשון) השיעור יהיה בע"ה על בינו לבינה , כי יש עדיין מלא התמודדויות בחופש ובכלל בין נערים לנערות , חברים , יציאות לים , ידידים , משברים , בקיצור יהיה מצחיק , מעניין והכי חשוב , מחכים , אני אתן הרבה טיפים בע"ה בלי נדר , אני מאמין שכל מי שיבוא או יצפה בשידור החי , מאוד ייהנה.

מי שרוצה להגיע לשיעור בראשון זה נמצא ברחוב בן סרוק 1 (אחרי קניון הבאר)
השידור החי מתחיל בשעה 21:15 בע"ה , אל תשכחו להתחבר :)