לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

עגיל באף, מותר או אסור?


השאלה:
רציתי לדעת אם מותר לעשות עגיל באף , אם יש על זה הלכה או איסור . למרות שאני יודעת שזה מעשי הגויים אבל אני רואה הרבה בנות ממש דתיות חזקות עושות וגם אני רוצה . מאוד אשמח אם תוכל לענות לי על השאלה , תוודה (:

תשובה מאת - הרב רביד נגר
יתכן מאוד שיש מי שיתיר ללכת עם נזם באף, אבל זו לא רוח ההלכה, לכן מה שאני מציע לך לעשות זה לוותר על התענוג ולקדש שם שמים, יש הרבה בנות דתיות שהולכות עם צמידים ברגליים כשרגליהן חשופות זה אומר שמותר? וודאי שלא, ההלכה לא רוצה שתהיי פריקית ברוח ההלכה, התורה רוצה שתהיי מקודשת צנועה ומכובדת, עגיל באף (למרות שמעיקר הדין יתכן שמותר) זו לא רוח ההלכה צדיקה. תשתדלי ללמוד מבנות איכותיות אמיתיות ולא מבנות דתיות שמחפפות "חפיפניקיות" ! תהיי אמיתית לא חצי חצי!