לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

בעלי רוצה שאני אעשה עוד עגיל ואני מתביישת בזה


השאלה:
שלום הרב , בעלי מאוד רוצה שאני יעשה חור שני באוזן כי הוא מאוד אוהב את זה ואני לא רוצה כי אנחנו חרדים ובחוג שלנו זה לא מקובל לעשות את זה והוא טוען שלא איכפת לו מה מקובל ומה לא מקובל. מה עלי לעשות?

תשובה מאת - הרב רביד נגרשלום וברכה , אני מבין שאת ממש נבוכה , מצד אחד ניכר שיש בך רצון שלך לעשות רצון בעלך , מצד שני את חוששת מתגובת הרחוב והציבור , אני מאוד מבין אותך ולדעתי חשוב שתסבירי לבעלך שאת מאוד רוצה לעשות את רצונו אבל את מאוד מתביישת מתגובת הרחוב , אם בעלך לא יהיה מוכן להתחשב ברצונות שלך , איך הוא מצפה שתתחשבי ברצונות שלו? אני חושב שהבעיה שלכם הרבה יותר עמוקה מעגיל שני באוזן , יש לכם בעיית תקשורת ואני חושב שכדאי שתפנו לייעוץ זוגי.

העגיל לדעתי הוא רק סיבה זמנית או תירוץ רגעי , אם שניכם הייתם מקשיבים אחד לשני ומבינים אחד לרגשות השני , בעלך לא היה מתעקש על עגיל שני ואת היית מוצאת דרך אחרת לרצות אותו , בעלך צריך להבין שעגיל נוסף עשוי למשוך תשומת לב יתירה ולפגוע בכבודך כאשה חרדית צנועה , מצד שני יתכן מאוד שאם מדובר בעגיל נוסף צנוע לא תהיה עם זה שום בעיה הלכתית , אני לא ממש מבין למה אתם לא ניגשים לרב שלכם לשאול את דעתו? הרי אמרת שאתם זוג חרדי? אז למה אין לכם רב? למה את צריכה לפנות לאורלנוער?
לסיכום: א) אני חושב שכדאי שתפנו לייעוץ.
ב) אני חושב שכדאי שתעשו לכם רב.
ג) אני חושב שיש לכם בעיה הרבה יותר עמוקה מעגיל שני.