לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

אני טסה לניו-יורק - ההורים שלי התקלקלו מאוד...


השאלה:
דבר ראשון רציתי להגיד לך כל הכבוד באמת על כל האתר הזה הוא מדהים אני באה מבית דתי אבל התקלקלנו ההורים מזלזלים במצוות וזה מפריע לי אני בת 18 סיימתי י"ב עכשיו אני טסה לניו יורק לעבוד בתור אופה איך אתה ממליץ לי להתחזק?

תשובה מאת - הרב רביד נגר
א) אם יש לך אפשרות לא לטוס , אל תטוסי.
ב) אם את כבר טסה , תהיי בקשר עם בית חב"ד.
ג) אם יש לך גישה לאינטרנט תצפי תמיד בשידורים החיים
ד) תצפי תמיד בשידורים החוזרים , זה יתן לך המון כוחות שם
ה) חו"ל זה מקום טמא , ניו יורק זה אבי אבות הטומאה

אני מאוד מקווה שתשמרי על עצמך שם , כי יש שם הרבה ניסיונות והרבה בנות חוזרות לארץ עם ניצוץ טומאה של גויים שאח"כ קשה מאוד להסיר מהן , אם את באמת רוצה להתחזק , תחפשי שם מדרשייה או שתהיי בקשר עם אשתי והיא תעזור לך מאוד להרגיש מה זה שבת אמיתית , מה זה תשובה אמיתית , אבל אם את כרגע לא ממש בקטע ואת עוד חוששת לעשות צעדים מהירים מדיי , אז תמשיכי לצפות בשיעורים שבאתר ותשאירי לי את השם שלך במדור ביקשת קיבלת , אני אתפלל עליך וכשתרגישי שאת מספיק מוכנה תדברי איתנו שוב צדיקה.
לחצי כאן להשארת שמך...
ותקבלי על עצמך קבלה שבזכותה התפילות תקובלנה וההשתדלות שלך תניב פירות.

לסיכום: יש לנו הרבה צופים מניו-יורק , כולי תקווה שתשמרי על עצמך , אל תשכחי לומר כל לילה קריאת שמע שעל המיטה והכי חשוב , לשמור שבת ! אל תוותרי על השבת , יותר ממה שאת חושבת שאת שומרת על השבת , השבת שומרת עליך.