לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

והדרת פני זקן - גם פני ערבייה?

השאלה:
כבוד הרב, רציתי לשאול האם צריך לקום לפני קשישה ערביה באוטובוס או אפילו ערביה בהריון וכיוצא בזה? כי חלקם מגדלות בבטן את הדור הבא של שונאי ישראל.. תודה:) בקיצור והדרת פני זקן זה אומר גם והדרת פני ערבים?

תשובה מאת - הרב רביד נגר
אני מאוד מבין את הקונפליקט , אני מוכן להבין את מי שלא קם , ערבים באמת לא ראויים שנעשה להם כבוד , בטח ובטח שלא לשונאי ישראל שמרצחים בנו , אבל אומר לך את האמת , אם אני הייתי רואה ערבייה מבוגרת או ערבייה בהיריון , אני הייתי מפנה לה את מקומי , למה?

א) מתוך אנושיות בסיסית
ב) לדעתי ייגרם ע"י כך קידוש ה'.
ג) כשאדם מרגיל את עצמו להטיב לזולת סופו להטיב לכל הבריות.

לסיכום: למרות שאני מאוד מבין אותך , אני חושב שראוי שתקומי , יכול להיות שיחלקו עלי בנושא הזה , אבל לא יודע לי זה נראה ממש טבעי לקום ולהטיב לאחרים.