לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

מחר חג האהבה אני חייבת שתעזרו לי לא ליפול!!! מתגעגעת לחבר שלי...


השאלה:
כבוד הרב, אני במדרשה כבר הרבה זמן... אני לא בצניעות ואני בקשר עם הרבנית שלי... אני יודעת שיש לה המון על הראש היא פשוט לא אומרת... בקיצור הכרתי מישהו לפניי חצי שנה ויצאנו... והחלטתי להתקדש. נפרדתי ממנו והיום ואני מלאת געגועים אליו. אני לא עומדת בזה וחייבת לשלוח לו הודעה, מחר יום האהבה אני חייבת להיות איתו. בבקשה תשכנע אותי שלא!

תשובה מאת - הרב רביד נגר
אחותי היקרה, בואי נדמיין רגע שנכנעת ליצרים שלך ונפגשת איתו בחג האהבה,

מה יצא לך מזה?
א) השפלת את עצמך.
ב) וויתרת על כבודך.
ג) עברת על איסור חמור.
ד) במקום להתקדש נטמאת.
ה) הכאבת לה' יתברך ולרבנית שלך.
ו) עכשיו יהיה לך קשה לחזור חזרה ותעדיפי להמשיך להיכשל.


מה יצא לו מזה?
א) העלית לו את הגאווה.
ב) הוא יספר לכל החברים שלו!
ג) הוא ינצל אותך ואת העובדה שנכנעת לו
ד) הוא ינצל את העובדה שאת לא יכולה בלעדיו
ה) יצר הרע לא יתן לו מנוחה והוא ימשיך לנצל אותך

וגם אם הוא בחור מקסים, לפי מה שכתבת ניכר שאינו ירא שמים, אני מאוד מבין את הגעגוע שלך לבחור, אבל אם תחשבי על זה לעומק, את לא מתגעגעת לבחור, את מתאווה אליו, אין ביניכם אהבה, יש ביניכם תאווה , אהבה אמיתית נבנית רק ע"פ ה' ולא על פי נגיעות , סרטים והבלים , אהבה אמיתית משמעותה "דעת" , נתינה מתוך חכמה ושכל ולא נתינה מתוך הבל וריקנות , לא נתינה פיזית , אלא נתינה רוחנית בהיתר, אהבה קשורה בחכמה ובדעת שנאמר: "והאדם ידע את חווה אשתו" , החיבור בין אדם לחווה היה חיבור של חכמה בינה ודעת, לא חיבור פיזי טמא וריקני, לא חיבור של תאווה , חיבור ע"פ תורת ישראל ודרך ה'.

אם את מעוניינת אי פעם להקים בית כשר ונאמן בישראל , כל מה שאת צריכה לעשות זה להתגבר על הניסיונות כדי לא ליפול לבזיונות , להתפלל על זה ולגדור לעצמך גדרות שיצילו אותך מביזיון , אתן לך דוגמא: בנות דתיות שומרות נגיעה כדי לא ליפול למעשים אסורים , אך אלה מהן שלא שומרות נגיעה סופן למעוד מעידות קלות שע"פ רוב גוררות מעידות מסוכנות הרבה יותר , אין אפוטרופוס לעריות! מי שמשחק באש סופו להיכוות , לצאת עם גבר חילוני בחג האהבה זה לשחק באש , הבחירה בידיים שלך , אני את התלמידות שלי מחנך לא להישרף , מי שרוצה להישרף זכותה המלאה.
יהודים נשרפים רק על קידוש ה' ולא על חילול ה' , נערה שחוטאת משחקת באש!

לסיכום: אני בטוח שאת יודעת טוב מאוד מה טוב בשבילך ומה לא ! אני לא יכול לומר שזה קל , במיוחד לא כשמתגעגעים מאוד ויש זכרונות מהעבר , אבל ההתגברות וההתאפקות הם התרופה , הם התיקון , מי שמצליחה לעמוד בניסיון הזה ראויה למחילה גמורה , מי ששומרת על החוק נמחלים עוונותיה , ומהו החוק?


ח - חרטה
ו - וידוי
ק - קבלה לעתיד

תתחרטי בלב שלם על הקשר האסור שהיה לך עם הבחור.
תתוודי לפני ה' ותתבודדי על זה בינך לבין עצמך , תפרטי את החטאים שלך.
תקבלי על עצמך לא לשוב על החטא הנורא ואני בטוח שה' יתברך ימחל לך כי אין לי צל של ספק שה' יתברך אוהב אותך והוא ממש לא רוצה שתאכזבי אותו , לכן הוא שלח אותי להזהיר אותך ולומר לך 3 דברים חשובים.

א) הוא אוהב אותך מאוד.
ב) הוא יודע שקשה לך.
ג) האיפוק יכפר לך.

זה מה שאני מאמין שה' יתברך היה רוצה שאומר לך , לילה טוב צדיקה ובהצלחה.