לחצו על כותרת השאלה על מנת לצפות בשאלה ובתשובה.
לשאול את הרב לחצו עלי: בחזרה לאתר נוער יהודי לחצו על:

אבא ואמא שלי פשוט קטסטרופה

השאלה:
שלום כבוד הרב! ההורים שלי מידי פעם רבים ונכון שזה לגיטימי אבל אצל ההורים שלי זה קצת יותר מידי, לדעתי זה בגלל שאבא שלי לא אומר לאמא שלי שהוא אוהב אותה/ מכבד / מפרגן לה מספיק ויש רגעים כאלה ב"ה. אבל נראה לי שאמא שלי צריכה הרבה יותר. פעם אחת היא אפילו שאלה אותי, את רואה איך הוא מתנהג? מה את חושבת שלא בסדר בי? ולפעמים אני מסתכלת עליהם מהצד ואומרת הלוואי שהם היו באים לשיעורים שלך הכל היה נפתר! אבל אי אפשר

תשובה מאת - הרב רביד נגר
אסור לנו לנסות לחנך את אבא ואמא , יש להם מספיק על הראש הם לא צריכים גם אותנו , אבא ואמא מספיק גדולים לדעת לבחור לעצמם את הבחירות שלהם בחיים. אני מציע שתשמשי להם דוגמא אישית טובה ואם את רוצה תני להם לצפות בקטעים שלנו בנושא תקשורת אולי זה יעזור להם קצת לשפר את התקשורת.